مركز بين‌المللي قلب در يزد راه‌اندازي مي‌شود


یزدفردا : مركز بين‌المللي قلب با عنوان مركز محمد رسول‌الله به زودي در استان يزد راه‌اندازي مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از يزد، در نشستي كه پيش از ظهر امروز به رياست استاندار يزد و با حضور جمعي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي برگزار شد، ايجاد مركز بين‌المللي قلب محمد رسول‌الله در يزد مورد بررسي قرار گرفت.
محمدرضا فلاح‌زاده در اين نشست با تاكيد بر اهميت و جايگاه والاي خدمت به مردم در دين مبين اسلام اظهار داشت: انسان‌ها در سه دوران كودكي، بيماري و پيري بيش از ساير دوران‌هاي زندگي به دستگيري و همياري نيازمند هستند.
استاندار يزد با بيان اينكه پزشكان در دوران بيماري فرد، نقش مهم و ارزنده‌اي را در كمك‌رساني و اميد بخشيدن به مردم بر عهده دارند، با اشاره به ويژگي‌هاي ارزنده پزشكان يزدي خاطرنشان كرد: يزد به لحاظ برخورداري از پزشكان متخصص در كشور از جايگاه بالايي برخوردار است و ارائه خدمات درماني ارزان در كنار محبت و مهرباني از ويژگي‌هاي ممتاز پزشكان يزدي به شمار مي‌رود.
فلاح‌زاده با اشاره به احداث مركز بين‌المللي قلب محمد رسول‌الله در يزد خواستار همكاري دستگاه‌هاي اجرايي به منظور تسريع در اجرايي شدن اين پروژه شد و ابراز اميدواري كرد: يزد به قطب درماني بيماري‌هاي قلب و عروق در كشور تبديل شود.
حسين فروزانيان، مسئول ايجاد طرح مركز بين‌المللي قلب محمد رسول‌الله در يزد نيز در اين نشست با ارائه گزارشي از طرح مذكور با بيان اينكه براي رسيدن به نتيجه مطلوب در اجراي اين طرح بزرگ نيازمند كمك و حمايت همه دستگاه‌ها هستيم، عنوان كرد: اين اقدام مي‌تواند اميد به آينده را در ميان مردم تقويت كند.
در ادامه اين نشست اعضا به بيان ديدگاه‌ها و نكته نظرات خود پرداختند و تصميمات لازم دراين ارتباط اتخاذ شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا